Gåvor och bidrag

Gåvor till församlingens arbete

Här finns möjlighet att ekonomiskt stödja Skarpnäckskyrkan. Vill du sätta in ett bidrag, använd något av nedanstående konton. Ange ändamål, ex. gåva.

Swedbank

83279 014 315 687-5

Skarpnäckskyrkans Ungdom

Är det en inbetalning för ett speciellt syfte eller om du vill att bidraget ska gå till någon särskild verksamhet eller ändamål, skriv detta på meddelanderaden!

93 81 55 - 9

Församlingens missionsarbete - Gåvobrev

Ett sätt att särskilt stödja Skarpnäckskyrkans missionsarbete är att ge bort ett gåvobrev för gratulation eller julklapp. Välj ditt gåvobrev nedan:

Din gåva om minst 100 kr per brev sätter du in på kyrkans Bankgiro ovan. Märk inbetalningen ”Mission – gåvobrev”. Gåvan går oavkortat till Skarpnäckskyrkans missionsprojekt.

Kyrkoavgift

Om ni önskar, finns en möjlighet att ge 1% av sin inkomst före skatt i en s.k. Kyrkoavgift. Den dras direkt av Skattemyndigheten som en del av din skatt. Om du vill ge kyrkoavgift till Svenska Alliansmissionen kan du välja mellan att ge 100% till samfundets olika projekt, eller fördela beloppet med 50% till SAM och 50% till Skarpnäckskyrkan.

Klicka nedan för att läsa mer om hur det fungerar och kom direkt till formuläret för att ge ditt medgivande för kyrkoavgiften:

Tack för din gåva!

Gud välsigne dig!