Barn och ungdom

Söndagsklubben

Pågår under Gudstjänsten för barn i åldrarna 4-12 år. Undervisning utifrån Bibeln, skapande och lekar. Vi avslutar samlingarna med fria aktiviteter i sporthallen.

Red brick Tuesday

Drama, tävlingar, musik och annat. Alla barn ca 8-12 år är välkomna att var med på tisdagar mellan kl. 17.30 och 18.15.

UV-scouter

Scoutkåren är ansluten till Svenska Alliansmissionens Ungdoms (SAU:s)  scoutverksamhet. sau.nu UV står för Unga Viljor. Vill du lära känna nya vänner, lära dig mer om vår natur och göra roliga aktiviteter tillsammans med oss? Vi i Skarpnäckskyrkan bedriver scoutverksamhet på kristen grund. Vi är uppdelade i patruller efter ålder. Alla från 7 år är välkomna. Intresserad av att veta mer?

Följ scouterna på Instagram: uvscout_skarpnack

Ungdomsgrupper

(CHALLENGE / GROW / GIRL ZONE)

För dig som är tonåring och vill vara med i en ungdomsgemenskap, kom till kyrkan och prata med vår ungdomsledare. Välkommen!

Följ Challenge på Instagram: challenge_128

Följ Girl Zone 128 på Instagram: girlzone

E P I C

En utåtriktad verksamhet öppen på fredagskvällar mellan kl 19-22 öppen för ungdomar 13-16 år. Olika aktiviteter som; biljard, pingis, basket, bordsfotboll, tävlinar och café.

Följ E P I C på Instagram: 128epic